čtvrtek 11. července 2019

Letní šaty, v barvách chrpy

Cca rok ležela v šuplíku látka z obchodu Lady W v Olomouci a čekala na zpracování. Dcera se letos stala bakalářkou, takže odměna byla jasná :-)
Představu o šatech jsem měla celkem jasnou. Vzor je dominantní, je potřeba, aby střih byl jednoduchý. Látka je hodně elastická, takže jsem riskla střih na tílko, který jsem jen prodloužila a vymodelovala hluboký výstřih.

V krejčovských dílnách mají asi obrstoly, ale já se musela spokojit se zemí v obýváku. To je vždy největší dřina ! 😅
Přední díl jsem střihla po směru, zadní proti, abych docílila efektu květin pouze na jedné straně těla.
Rozparek pro větší ženskost


Dát do výstřihu stužku mě napadlo v průběhu šití



A tady jsou šaty v celé své kráse :-) Mám z nich radost a dcera ještě větší. Prý se za ní lidi otáčejí a tak to má být !













Žádné komentáře: