čtvrtek 11. července 2019

Háčkovaná kabelka

Letní kabelka! No jistě, přece nemůžu mít jen kabelku! Je zimní kabelka, letní kabelka....
V Ikea jsem si zakoupila látku na letní kabelku. Jenže látka zůstala v šupleti a byl tu podzim a zima...jenže po jaru přišlo léto a byl tu znovu čas pro LETNÍ KABELKU! Jenže teď frčí kabelka háčkovaná. Nejsem  typ, který musí mít vše, co zrovna teď frčí (spíše naopak) , ale pro kabelku jsem se rozhodla proto, že jsem chtěla vyzkoušet něco nového.
První záměr byla jednobarevná, šedá, aby se k ní hodilo futro z Ikea látky. Zakoupila jsem šedou přízi Jeans , koženkové dno a šlo se na věc. Zvolila jsem obyčejný krátký sloupek. Když jsem měla kabelku skoro hotovou, začala jsem se pídit po šedých uchách a narazila jsem. Ne, že by neexistovaly, ale prostě nikde nebyly skladem. Zkrátka mánie LETNÍCH kabelek je všudepřítomná a šedá barva zřejmě IN.
Ale sehnala jsem smetanové, které se však ke kabelce absolutně nehodily. Takže jsem kabelku celou vypárala (dcera pochybovala o mém zdravém rozumu 😵) Zakoupila ještě smetanovou barvu příze Jeans a pustila se opět do práce. Tentokrát ovšem s jinou tloušťkou háčku a jiným vzorečkem. Inspirovala jsem se zde .
Jsem fatalista, takže věřím, že to tak mělo být, protože výsledek je krásnější než jen se šedou.







Žádné komentáře: