pátek 20. července 2018

6x v modrém

Dostala jsem zakázku na ušití gymnastických dresů na společné skladby.
Zadání znělo jednoduše - modré :-)
To mám nejraději, samozřejmě mé návrhy byly konzultovány. Proces tvorby jsem nafotila.
Nejvíce času sebere právě návrh, vymyšlení, jak bude dres vypadat. Takže tvorba střihu







































Na začátku byly dvě verze přední aplikace, vyhrála ta vpravo.
Další , velkou část zabere nastříhání všech dílů, což je tedy hnus velebnosti :-) Naštěstí tato skupinka měla jen drobné odchylky v mírách, takže jsem nemusela vytvářet několik střihů, ale postačil jeden























































Je důležité, si všechny díly pěkně označit!






































A je třeba myslet i na označení ušitých dresů, aby holky věděly, který je právě ten její :-)

































No a protože já nemůžu vymyslet nic jednoduchého... je třeba vystříhat z krajky asi dvamilionypětsetpadesát kytiček
a to se bez dopingu fakt nedá :-)





























A pak už se jen šije a šije a šije, ale když mě to tááák baví !!






































A tady už je hotovo. Ještě je potřeba samozřejmě dozdobit dalším milionem kamínků a flitrů, ale to už je v režii paní trenérky









































A tady všech 6 najednou





















A dresy v akci









Tak ať přinesou v nové sezoně štěstí!

Žádné komentáře: