pátek 7. července 2017

Softshellová souprava

Když jsem uviděla plameňákový motiv na softshellu od UNUO, tak jsem zkrátka neodolala. Dcera jede letos na první tábor, tak potřebovala vybavit :-)
Bunda je ze softshellu s membránou, takže by neměla promoknout a kalhoty z měkoučkého kalhotového softshellu. Tento materiál už mám odzkoušený zde. Tentokrát jsem ho ale vylepšila nápletem, který je naprosto úžasný. Je měkoučký a krásně se přivine na tělo.
Jediný zádrhel jsem měla v šití bundy overlockem. Jedna řada nití mě vynechávala. Asi by to chtělo vyměnit jehly, ale raději jsem zvolila klasický stroj a entl :-)
Škoda, že rub látky není černý, ale asi to vyžaduje technologie...
 Na strom, jedině  v žabkách :-)

 Ze zbytků látky vyšlo pouze na dvě aplikace plameňáčků :-)

 Ze začišťováním jsem si tentokrát trochu vyhrála. Elastická pruženka mi skvěle posloužila






Žádné komentáře: