středa 28. června 2017

Levandulový overálek

V čase, kdy kvete levandule, jsem vyzkoušela novinku z UNUO a to lněné plátno. V poslední době přichází zase do obliby, takže když jsem ho uviděla v nabídce, nemohla jsem odolat :-)
Je to velice měkký materiál. Moc dobře se z něj šije. Třepí se, takže je lépe šít overlockem. Protože je to len, tak se samozřejmě hodně mačká, ale přiznám se, že jsem to čekala ještě horší. Bude to zřejmě tou viskózou. Látku jsem před šitím vysrážela. Rub a líc je dle mého soudu identický.
Pro dceru jsem zvolila overal. Docela jí ho závidím :-)

 Okraje šly krásně olemovat obyčejným šikmým proužkem, který jsem hodně natahovala, aby se okraje nekroutily a podařilo se

 Vzadu se overálek zapíná na jeden knoflíček

Léto budiž pochváleno!



1 komentář:

E... řekl(a)...

Primoš levanduloš!