pátek 21. října 2016

Organizér na pletací jehlice


Nějakou dobu se mě honil hlavou plán, jak si utřídit pletací a háčkovací potřeby. Kdo se věnujete ručním pracem znáte větu ...kde mám ten háček č.3 ?..., ...jak to,že mám ty ponožkové jehlice jenom čtyři ?..., ...kde je zase zapíchnutá ta vyšívací jehla?... (většinou v opěradle sedačky, kde ji najde můj muž s bolestivým zaúpěním :-) )

Takže abych měla vše potřebné po ruce, vznikl tento organizér  

Při brouzdání po internetu jsem narazila na takový, který se hodně podobal mému záměru, tady a vzala jsem si z něj nápad na překrytí jehlic látkou, aby nevypadávaly. To mě nenapadlo. Děkuji tímto paní Jitce za inspiraci.


Takže do organizéru se pohodlně vešlo toto:
- sada ponožkových jehlic vel.  2 - 5
- kruhové jehlice vel. 3,4,5,8,9
- háčky 0,6, 3, 3,5, 4, 12
- měřidlo na tloušťku jehlic
- centimetr
- zapalovač
- tužka


A do kapsičky:
- označovače ok
- spínací špendlíky
- nůžky



No a jehly už snad nebudu nacházet v manželově předloktí :-) ...i když, jak se znám...


Na to, kolik se do něj vejde, je celkem skladný



1 komentář: