čtvrtek 21. července 2016

Souprava z funkční tričkoviny z Unuodesign


Nemohla jsem se dočkat, až vyzkouším materiál, který v UNUO prodávají pod názvem funkční tričkovina s potiskem . Momentálně však tato růžová není na skladě. K ní jsem do kombinace koupila jednobarevnou.


Na tento komplet mě stačilo 50 cm barevné a 30 cm jednobarevné látky, vel. 128



Z materiálu se šilo velice hezky, ale použijte raději jehlu stretch. Obyčejná látku mírně naruší. Je to vidět v detailu pásku na kraťasech. Při navlékání gumy se pustily oka

Jinak materiál mírně pruží, dokonce tak dostatečně, že jsem pružnost látky špatně odhadla u výstřihu. Mohla jsem použít menší obvod. Výstřih u krku mírně odstával, tak jsem to vyřešila navlečením kloboukové gumy.

Na in-linovém táboře bude zářit :-)






Žádné komentáře: