neděle 19. června 2016

Barevné proužky

Když jsem brouzdala internetovými obchody s látkami, ostatně jako každý den, oslovil mě tento pružný úplet. Na léto jak stvořený. Tak jsem samozřejmě neodolala a metr jednolícu jsem zakoupila. Vyšlo na dvě trička, pro mě a pro dceru a ještě zbylo na kombinaci třeba na rukáv s jednobarevným úpletem.

Úplet není příliš pružný a přesto, že jsem na mém tričku přidala na každé straně 2 cm, je mě na knap.
Ale narvu se do něj :-)

Jsem celkem pyšná na to, jak se mě povedly u raglánového rukávu sešít proužky tak, aby barevně navazovaly


A u dětského trička jsem poprvé vyzkoušela krytí švu ve výstřihu proužkem látky. Je to celkem snadné.


Takže léto budiž pochváleno !


Přidáno 30.6.2016
A přecejen jsem moje tričko předělala na dětské šaty :-)
Opravila jsem jen výstřih, kde stačilo přišít o hodně menší pruh elastické plavkoviny a volánek ze šifonu.
A letní šatky "na lítačku" jsou na světě!


1 komentář:

E... řekl(a)...

Tancovala žížala na zahrádce polku... a ještě k tomu pruhovaná! No super, jako vždy!