pondělí 11. dubna 2016

Moje první andělka

Začalo to návštěvou trhů v Maďarsku, kde nás s dcerou uchvátil malý stánek s šitými hračkami. No a mezi všemi zajíčky, pejsky a kočičkami vévodily veliké andělky. A to byla výzva!
Pustila jsem se hned po příjezdu do práce. Na netu jsem našla podrobný návod zde , látku i výplň jsem měla doma a tady je výsledek:


Při šití jsem se dopustila několika chyb. Nožičky jsem hodně nacpala, takže bez opory neseděla, látka na sukýnku je hodně nepoddajná, takže trčí a jedna nožka je trochu delší než druhá :-)
Tyto detaily jsem pak vychytala u druhé andělky, kterou představím příště.


Andělku dostala sousedka k prvním narozeninám a sklidila velký úspěch, což mě samozřejmě potěšilo.

2 komentáře:

E... řekl(a)...

Magnific!

Martina, Elegant 40 řekl(a)...

Tohle bych ušít nedokázala. Tolik detailů a nimrave práce. Jsi fakt dobrá!